2009-04-21

rapport

hänt:

jag har köpt en ryggsäck. 65 liter är den. och grön. jag är nöjd.

jag har varit i lund och umgåtts med ina och känt mig som 20 igen. fint. fast jag glömde mina vantar där så nu fryser jag om händerna när jag cyklar. dumt.

han på ekonominyheterna som hade sajber på tv (minns ni det? det gör jag) förut har nya glasögon. jag kommer alltid tycka att han köpt ner sig lite, från ett coolt tv-program om datorer och teknik till tråkiga ekonominyheter. fast nu har han i alla fall lite häftigare glasögon. antagligen blir det tittarstorm.

det var allt för nu.

edit: förresten, jag cyklade förbi två döda grävlingar i apotekarbacken på vägen till institutionen. TVÅ! på samma ställe! inte påkörda och mosiga, utan bara döda, ganska skabbiga i pälsen, den ena vilande med huvudet på trottoaren. som om nån helt plötsligt fått för sig att dumpa sin grävlingssamling. mycket konstigt.

3 Comments:

At 22 april, 2009 01:37, Anonymous Carl said...

Om vi minns Filip Struwe? Klart vi gör! Internet glömmer inte :)

 
At 22 april, 2009 10:13, Anonymous ida said...

men kolla här! värsta sorgligt! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article444007.ab

 
At 22 april, 2009 17:24, Blogger Anna-Karin said...

åh nej stackarn! (men ronja och sajberkillen, vilket par! hade jag ingen aaaning om..)

 

Skicka en kommentar

<< Home