2007-06-13

gul poncho


En vecka ledig och tid för social samvaro.
Måndag: Öl på Whoopsy med Ida och hennes snygga vänner.
Tisdag: Påhälsning hos Emil i Frölunda efter 45 minuters cykeltur i motvind. Värt, cyklade hem med bra kondition och ett 512 mb musik och snygga bilder.
Onsdag: Paddan med Anna och Johanna. Det oundvikliga regnet kom två minuter efter vi köpt biljett men vi räddades av gula plastponchos med paddan-tryck, 20 kr.

Torsdag: Grill-shopping på jobbet med Ida och Per. De behöver en grill, jag ställer upp med mina 20% rabatt och skammen över att behöva åka till jobbet på min fritid när jag dessutom tackat nej till att jobba samma eftermiddag. Pinsamt men vad gör man?

Fredag: Inget inplanerat än, kanske en kaffe med Carl-Johan Vallgren i soffan hemma? Jag har gett upp lite på Klas Östergren, han får vänta.

Lördag: Jag ska lära mig spela Settlers! Och jag ska vinna.
Söndag: Packa inför Uppsala, förhoppningsvis söndagsfika på Le Pain med dom andra.

Och så bara fortsätter det...! I Uppsala finns ju Ina och hon är tillgänglig efter klockan fyra på vardagarna. Iman kommer kanske hem från sitt kollo någon gång, och Ida hänger i krokarna Sthlm/Uppsala i början av veckan.
Det blir fint. Jag ser fram emot att åka gröna bussar och fika på Lion.

3 Comments:

At 14 juni, 2007 01:15, Anonymous Anonym said...

Om du tyckte Gangsters var lite lång kan jag tipsa om Tre porträtt av Östergren, den är inte lika mastig.

 
At 15 juni, 2007 22:06, Blogger ina said...

Ta med gitarren så kan vi spela och sjunga! (Alla gitarrister reser med gitarr ..)

 
At 16 juni, 2007 11:41, Blogger Anna-Karin said...

det är ju andreas gitarr... har inte du nån?

 

Skicka en kommentar

<< Home