2007-05-18

goseödla


Nu har mina föräldrar suttit i vår soffa och tittat på Dobedoo med Lasse Kronér och Robert Wells i en timme på en volym som jag inte ens trodde gick att ha vår tv på (högt alltså). Min mamma har köpt engelsk konfekt på min personalrabatt, druckit fyra koppar kaffe idag och ätit två frukostar, en på vandrarhemmet och en hemma hos oss. Pappa har skruvat av och på cykelstället på bilen, snott vår morgontidning innan vi hann läsa den (de kom hit innan vi ätit frukost) och löst allt sudoku.
Vi har också varit på Universeum (hur mycket barn och fiskar som helst), fikat, gått på Gudrun Sjödén och garnaffärer med mamma, åkt till K-rauta och köpt blomjord, och ätit pizza, jag fick kebabsås på min av misstag vilket jag upptäckte när vi kom hem, pappa hävdade att det var delvis mitt fel eftersom jag borde veta att människor inte lyssnar till negationer (jag sa "två vegetariana, en med kebabsås och en utan"). Det har blåst jättemycket och dessutom regnat.
Jag är helt SLUT.
Imorgon är ännu en dag av värdinneplikter, men först ska jag SOVA.