2007-03-23

HJELP

Hej alla ni som läser den här bloggen!
Kan ni vara snälla och skriva nån liten kommentar om hur den ser ut på era skärmar nu när jag ändrat utseendet på den? Inte vad ni tycker om själva designen alltså, bara om bakgrunden syns eller om det ser helt kefft ut hemma hos er. För jag har en rätt stor skärm och jag anpassar alltid allting efter den utan att tänka på att andra kanske sitter på små slimmade ibooks på nån flygplats nånstans.
Så - om det ser kefft ut och du kanske vet vad som kan göras åt det: kommentera här, eller maila annankarin@spray.se. Speciellt om ni kommer hit från Redo eftersom menyraden tar upp plats som jag ofta glömmer bort.
Tack!

/ Anna-Karin


7 Comments:

At 24 mars, 2007 10:52, Anonymous Anonym said...

Hej, A-K!

Ser fint ut det här! Gillar verkligen bilden på dig och det blir inte kefft på min dator i alla fall...

Ha det gött!

 
At 24 mars, 2007 17:07, Blogger  Emma said...

skrft hamnar mitt över datumet och rubriken på första inlägget. När jag kommer från redo. Men det kanske är meningen? Annars är det nog bra.

 
At 25 mars, 2007 08:11, Blogger  Emma said...

Hm, ja och sen såg jag typ inte bilden av dig alls, eftersom min upplösning är för liten, men det är ju lite mitt eget fel. Det jag klagade på sist blev visst också bra med den större upplösningen.

 
At 25 mars, 2007 19:04, Anonymous Anonym said...

Hej hej, skrft hamnar över datumet & "hjelp" (fast, som sagt, det är kanske meningen?) och jag ser bara lite hår och en halv kind av din bild, i upplösning 1024X768. I redo-ramen syns bara en hårtopp & en axel.

Vad man ska göra åt saken vet jag dock inte. Ha bilden/rubriken närmare mitten? Vet inte exakt hur man gör i blogspot.

 
At 26 mars, 2007 15:34, Anonymous Anonym said...

det ser fint ut på min dator! allt verkar ligga på rätt plats och så, men då har jag jättestor skärm med (eller upplösning kanske, skärmen är rätt liten). och redo-raden verkar inte störa mycket på min dator heller.

 
At 27 mars, 2007 14:05, Blogger Anna-Karin said...

hej och tack för kommentarer!
nej det är inte meningen att loggan ska ligga över rubriken, och borde se åtminstone en bit av mitt ansikte till höger.
det verkar ju alltså inte funka så bra, så jag får fundera ut nåt annat.

/a-k

 
At 28 mars, 2007 00:38, Blogger Emma said...

nu sitter layouten som en smäck till och med på min minimala skärm, via redo! jättefint!

 

Skicka en kommentar

<< Home