2006-07-28

mest dåligt



jag blir helt knäpp när jag öppnar tidningen på morgonen och läser om alla vansinnigheter som det här libanon-israelkrigshelvetet för med sig.
30 000 ton olja har läckt ut i medelhavet. en miljon libaneser är på flykt. flera hundra civila har dött.
ja och sen har vi ju de här två kidnappade soldaterna då.
och israels rätt att existera. de måste ju försvara sig mot folk som tycker illa om dem.
jag blir knäpp.
två människor från zionistiska föreningen har skrivit en helsidig debattartikel i gt idag.
ah gud, jag ska inte läsa nåt som zionistiska föreningen skriver, jag blir bara arg. jag ska inte läsa gt, jag tappar tron på mänskligheten då.
"att inte lika många israeler har dött beror bland annat på att israel har försett sina medborgare med skyddsrum"
OMG orka!!!

2 Comments:

At 30 juli, 2006 16:25, Anonymous Anonym said...

GP var det väl ändå?

 
At 31 juli, 2006 15:22, Blogger Anna-Karin said...

"ISRAEL TAR BARA SITT INTERNATIONELLA ANSVAR" av bo sallamander och franz t cohn från zionistiska föreningen. den kanske var i gp också, det vet jag inte. men det är en typisk expressen-artikel så..

 

Skicka en kommentar

<< Home