2006-05-10

skepp o loj

vi har flyttat och det har varit fint väder ett par dagar. vi har haft fönstren öppna, grillat på gräsmattan och jag har förbannat tio gånger om att jag lämnat kvar mina sandaler i uppsala.
lisa hälsade på igår kväll så jag städade och bar ner saker i källaren hela eftermiddagen efter jobbet för att det skulle gå att komma in här över huvud taget. det blev fint till slut men väldigt mycket öppen yta för vi har ju inte så många möbler.
och nu, den vanliga lojheten, bara för att jag ledig.
funderar på att sätta mig och rita. tvinga ur lite kreativitet.
eller kanske åka ner på stan och hitta ett par billiga skor.
äh jag vet inte.
vi har fin lägenhet i alla fall. och den är VÅR haha det står på dörren. det är inte klokt.
jaja.
hejdå.

1 Comments:

At 28 maj, 2006 12:03, Anonymous Anonym said...

Åh, vilket fint fönster ni har! Fantastiskt.

 

Skicka en kommentar

<< Home