2006-03-27

pinga

en kille i sextonårsåldern gick framför mig från spårvagnen och uppför backen. man såg hans stjärtskåra innanför kalsongerna. han gick jättekonstigt också, med armarna rätt ut från kroppen, typ som om han hade träningsvärk.
ett tantgäng skrattade och pekade. "har nån en enkrona?!" jag kunde inte låta bli att flina lite för mig själv. fräcka tanter. jag gick bakom stjärtkillen uppför halva backen ungefär. han iddes inte dra upp jeansen. det var några sådana där twistade och hängiga, kanske levi's. sen hade han en munktröja med tribemönster och truckerkeps. irriterande nog var hans rumpa i ögonhöjd ungefär hela tiden eftersom det var uppförsbacke och han gick framför. snyggt var det inte.
byxor som inte sitter uppe är i regel ganska fult. det finns en tjej i uppsala jag har irriterat mig på i cirka två år nu som brukade sitta på samma fik som ina och jag. varje dag med supertighta byxor, typ cheap monday, nere på halva låren, UNDER rumpan, åtdragna med ett skärp och med ett långt linne så man inte skulle se röven på henne. men det gjorde man ändå eftersom linnet åkte upp hela tiden och blottade ett par storrutiga herrkalsonger. det såg verkligen extremt löjligt ut och ina gnällde jämt om att man skulle gå fram och lyfta henne i linningen så hon ramlade i brallorna lite bättre. jag undrar ibland om hon köper jeans som är för små i midjan och bara går runt låren. det skulle ju kunna vara så.

jag har jobbat idag igen. sjätte dagen i rad. jag trodde det skulle bli hemskt men det var ok, trots att victoria hela dagen har gått och pratat om att hon vill pinga. hon har träffat en kille som inte vill det och därför är hon irriterad. killen vill bara "umgås", inte pinga. hon försökte fråga patrik vad det kan bero på eftersom han också är man. patrik sa ungefär:
"han kanske tror att du är en normal tjej som vill "umgås" ibland, och inte bara "pinga" OCH VAR I HELVETE HAR DU FÅTT DET DÄR ORDET IFRÅN?"
jag undrar också. idka samlag heter det.

1 Comments:

At 28 mars, 2006 13:19, Blogger  Emma said...

Jag tycker att Patriks svar var roligt. =)

 

Skicka en kommentar

<< Home