2009-06-01

måndag 1 juni


idag ser jag ut lite som nån som gick på safari på 20-talet säger andreas. det låter bra. jag har pluggat på humanisten från 10.30 till 15.00, då övningslarmet tjöt över hela stan. åt lasagne utomhus, tittade på barn som jagade varandra, funderade på om jag skulle åka till slottsskogen och gå slackline, kom på att jag inte skulle det för jag övar bäst när jag är ensam.
gick in i mörkret igen, ritade cyklar i kollegeblocket.

sen fick jag sms från andreas, han skrev att uppsatsen blev godkänd.

jag cyklade hem och vi firade med ben&jerry-glass. sen kollade vi upp gräs i min fältflora, drack kaffe, slöade på gräsmattan och jag började läsa "Dorian Grays porträtt".

jag har ett myggbett på min fot som kliar.

det mesta känns helt ok.

1 Comments:

At 03 juni, 2009 19:17, Anonymous Carl said...

Mycket fin bild! Jag gillar oskärpan.

 

Skicka en kommentar

<< Home