2007-01-22

vinter


kors i taket, det har kommit snö och blivit minusgrader i göteborg och lagom till detta har mina clarks-stövlar jag köpte i november gått sönder i sulan.
känns onödigt och jag hatar att gå och klaga.

jag har ingen lust att skriva om mitt liv just nu faktiskt. jag fyller snart 24. anna fyllde 23 i lördags, hon sa att hon kände sig gammal. tack, sa jag, men jag vet folk som är äldre.

vi har börjat läsa kemi. vår lärare är överkänslig mot parfym. på nåt sätt tycker jag inte det passar med att vara kemist, men det kanske funkar, vad vet jag. han kan tydligen inte åka kollektivt eller gå på teater. fy fan, vad jobbigt.

jag har börjat söka sommarjobb också. bara för att se om det går att jobba en sommar utanför restaurangbranschen på ett ställe med normala arbetstider och någorlunda schysst OB.
vi får se.

hejdå.