2010-08-26

legenhet

Föreläsning med en riktigt grötig amerikan. Han var bra men det var precis efter lunch och mina ögonlock föll bokstavligen igen, fick sitta och blinka för att inte somna.

När det var paus cyklade jag hem.

Kan inte slappna av, jag vill veta om vi får lägenheten eller inte. Just nu är jag sjukt skeptisk, för jag har inte hört något från Andreas än och jag tar för givet att han kollar sin mobil en gång i kvarten ifall de skulle ringa. Fast å andra sidan, det kanske han inte har tid med, han har ju patienter.

Menååhh

Just nu känns det som om vi inte får den kommer jag falla ner i ett stort svart hål av höstångest för att jag har sett fram emot att flytta så mycket.

Och då kommer vi känna oss tvungna att tacka ja till nästa lägenhet vi får erbjudande om, oavsett om den är fin eller inte.

SUGER JU.


Men dricker iaf kaffe. Bra.