2006-01-23

i göteborg


jag lyssnar på arcade fire och har min nya kofta på mig.
jag har gjort armhävningar på vardagsrumsmattan. andreas är hos sjukgymnasten.
om han tränar ska jag.
jag var på landvetter tidigare idag och fick ett jobb. det gick så lätt att jag, när jag klivit av bussen, slank in på benetton och köpte en kofta och en tröja på rea.
men några semlor blev det inte. när jag kom hem hade jag fått återbetalningsbrev från csn.
vi gjorde moussaka och hånglade.
det känns konstigt men samtidigt ganska naturligt att jag ska bo här nu. det har ju varit tal om det länge. igår möblerade vi om och packade upp nästan alla mina grejer. jag har inga möbler som tur var, det var mest kläder och pryttlar. pryttlarna är värst. hur får man tag i allt? var gör man av det?
vi köpte lådor på granit idag.
och en pärm och två espressoglas.
det blir finlir med kaffet.

3 Comments:

At 24 januari, 2006 09:37, Blogger barfota said...

hoho pryttlar!

vi tog hem 20 banankartonger och en rulle med minst lika många sopsäckar innan jul som vi lyckades fylla med skit och kasta! det bästa av allt är att när folk frågar vad vi har kastat så har jag ingen aning :P

 
At 24 januari, 2006 15:58, Anonymous Anonym said...

så borde jag också göra.
men man är blödig och tror man kan få nytta av det i framtiden.
usch. ägd.

 
At 26 januari, 2006 18:09, Blogger barfota said...

Vad fint det blev! Jag håller för hörnet med monitorer och hyllplan så få du godkänt på prylfronten oxå ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home