2005-11-11

ida


ida och jag har bakat torra brownies och snart ska vi ner på stan och fixa kårleg åt henne. jag känner mig seg av för mycket kaffe. just nu blockerar hon toan med en oläst sonic. om jag inte säger till henne kommer hon förmodligen stanna därinne hela kvällen. jag har ju en jättespännande bok om DNA liggande därinne också.

ida och jag har ett ganska speciellt sätt att umgås, jag tror inte jag har det så med någon annan. det tog en del tid innan vi kunde hänga en hel helg utan att bli fullständigt vansinniga på varann, men nu har vi lärt oss. i början var vi tvungna att säga till varandra om pauser, numera tar vi dem bara naturligt. som nu, hon har varit på toan i typ en kvart och jag sitter och skriver det här.
det bara blir så, men det är bra. vänskap är utrymme.
jag mår lite illa av allt browniesätande (jag åt smet också). känner inte alls för att gå ut ikväll men ida ska visst dricka drinkar. får se om jag vill ha.
nu har hon kommit ut! nu ska vi på stan!
herrå!

1 Comments:

At 01 december, 2005 00:02, Blogger ida said...

kom hit så ska jag stänga in mig på toaletten för din skull!

 

Skicka en kommentar

<< Home