2005-11-04

flyme





















jag är hemma. det känns svårt. jag har ingen mat hemma och vädret är grått. flygresan var smidig, jag märkte knappt av den, sånär som på locket för öronen som fortfarande sitter. kom med en buss från arlanda direkt också, vilket var skönt, jag gillar inte att hänga på flygplatser på min fritid.

vi åt frukost under kompakt tystnad imorse. inte ens kaffet hjälpte. vi somnade för sent igår. hade kollat på chinatown och ätit världens bästa popcorn.
säkert fem liter, från stora kastrullen. höll oss vakna för att slippa vakna upp och åka ifrån. jag trodde faktiskt den biten skulle bli lättare. att jag skulle vänja mig på något vis. men nej det har inte hänt. och nu kommer vi inte ses på en månad igen. det är plågeri! det kan inte fortgå!
jag ska flytta. det enda som egentligen behövs är ett datum. och kanske ett jobb.

1 Comments:

At 10 november, 2005 14:49, Anonymous Anonym said...

Jamen ja, förstås. Internet är litet, eller om det är Uppsala, eller kanske båda.

 

Skicka en kommentar

<< Home